فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی گروه بهمن به افراد کمک می کند که بتوانند محصولات این کمپانی معتبر را با شرایط پرداخت اقساطی خریداری نمایند. مجموعۀ هونامیک تجارت توانسته اند جهت گسترش خدمات خود، امکان خرید اقساطی بهمن موتور را برای عموم مشتریان فراهم آورند. کمپانی بهمن موتور از جمله شرکت های قدیمی در صنعت خودروسازی به شمار می روند که دارای سابقۀ فعالیت بیش از نیم قرن و حدود 80 سال می باشند و تا کنون در مونتاژ خودروهای کلاس سدان، وانت و شاسی بلند موفق بوده اند. فروش اقساطی بهمن موتور در لیست خدمات مراکز فروش اقساطی خودرو مشهود می باشد. در اینجا شما را با برخی از رایج ترین محصولات گروه بهمن آشنا می سازیم تا در صورت تمایل بتوانید نسبت به خرید اقساطی گروه بهمن برنامه ریزی داشته باشید. گروه خودروسازی بهمن موتور در سال 1331 فعالیت خود را در حوزۀ ترابری دریایی آغاز نمود و پس از گذشت 7 سال توانست اولین وسیلۀ نقلیۀ خود را با عنوان وانت سه چرخ مزدا در دسترس مشتریان قرار دهد. این چنین فعالیت خود را پس از انقلاب، گسترش داد و روز بروز بر تنوع محصولات خود افزود و اقدام به عرضۀ محصولات میتسوبیشی، یک شرکت خودروسازی ژاپنی در ایران نمود و در حال حاضر نیز با شرکت های خودروسازی چینی منجمله فاو FAW فعالیت می کند. در لیست فروش اقساطی گروه بهمن می توانید تیپ های مختلف خودروی بسترن، فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، هاوال و مزدا را مشاهده نمائید. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در هونامیک تجارت مشورت نمائید.

فروش اقساطی بهمن موتور

شرایط فروش اقساطی گروه بهمن (مرداد ماه 1403)

(*پرداخت اقساط هر 3 ماه یکبار میباشد)

شرایط فروش اقساطی گروه بهمن بر اساس وضعیت بازار و نوساناتی که در چند سال اخیر با آن رو برو هستیم، تعیین می گردد. بنابراین اگر تمایل به خرید اقساطی محصولات بهمن موتور را دارید، می توانید جزئیات شرایط پیشنهادی را به طور دقیق بررسی نمائید. در واقع یک سری نکات مهم در زمینۀ فروش اقساطی بهمن موتور و محصولات دیگر شرکت های خودروسازی وجود دارد که خریداران بایستی توجه و دقت کافی نسبت بدان داشته باشند. زمان تحویل اتومبیل، شرایط پرداخت اقساط یا همان بازپرداخت، میزان سود بازپرداخت، قیمت خودرو، میزان و نوع ضمانت نامه و چگونگی دریافت سند تنها برخی از مواردی هستند که هنگام مطالعۀ شرایط فروش اقساطی گروه بهمن بایستی در نظر بگیرید. با اتکاء بر موارد مذکور، راحت تر می توانید تصمیم گیری خود را نسبت به خرید اقساطی خودرو نهایی نمائید.

خرید اقساطی بهمن موتور

خرید اقساطی بهمن موتور به افراد امکان پرداخت تدریجی مبلغ اتومبیل را می دهد و شخص در نهایت می تواند مالک اتومبیل مورد پسند خود گردد. با گسترش مراکز فروش اقساطی گروه بهمن، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات داشته باشید. پس از بررسی کلیۀ مفاد قرارداد، بایستی نسبت به خرید اقساطی خودرو و امضاء قرارداد اقدام نمائید. متأسفانه وضعیت بازار خرید و فروش خودرو نامناسب بوده و روز بروز بر قیمت خودرو افزوده می شود و دست خیلی از افراد نسبت به خرید نقد خودرو کوتاه شده و تنها شرایط فروش اقساطی بهمن موتور و سایر شرکت های خودروسازی می تواند نیاز علاقه مندان به خرید خودرو را برآورده کند.

فروش اقساطی گروه بهمن با شرایط تحویل فوری

فروش اقساطی گروه بهمن با شرایط تحویل فوری موجب جلب رضایت خریداران می گردد چون تنها پس از پرداخت پیش قسط، اتومبیل را تحویل می گیرند. در نتیجه فرد حین تسویۀ اقساط، می تواند از امکانات اتومبیل خریداری شده استفاده نماید. مجموعه هونامیک تجارت، خدمات فروش اقساطی بهمن موتور را با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به مشتریان پیشنهاد می دهند و این چنین توانسته اند آزادی انتخاب را برای علاقه مندان به خرید اقساطی محصولات گروه بهمن فراهم آورند.

1مجموع 5 محصول
1مجموع 5 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :